WARUNKI REZERWACJI

I. REZERWACJA

1. Warunkiem dokonania rezerwacji jest podanie szczegółów Państwa numeru karty kredytowej i akceptacja warunków .

2. Pokój w Hotelu wynajmowany jest na doby.

3. Jeśli gość nie określił czasu pobytu wynajmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.

4. Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 14:00, a kończy o godz. 13:00 następnego dnia.

5. Płatność za pobyt następuje w momencie dokonania rezerwacji w przypadku rezerwacji bezzwrotnej. W przypadku rezerwacji standardowej płatność za pobyt następuje w momencie wymeldowania z hotelu.

6. Wszystkie ceny podane na stronie zawierają podatek Vat.

7. Dzieci w każdym wieku są mile widziane.

Dzieci do lat 3 – pobyt bezpłatny, na łóżeczku niemowlęcym (wyłącznie w pokojach typu lux oraz apartamentach).

Dzieci od 4 – 18 lat –  dodatkowa opłata w wysokości 150 PLN za os./noc, na dodatkowym łóżku (wyłącznie w pokojach typu lux oraz apartamentach).

Maksymalna liczba dodatkowych łóżek / łóżeczek niemowlęcych w pokoju to 2, dostępne są jedynie na życzenie.

8. Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.

II. FORMY ZAPŁATY

Akceptujemy następujące karty płatnicze:

Visa, MasterCard, American Express, Maestro.

III. ANULOWANIE REZERWACJI

W celu anulowania lub zmiany dokonanej rezerwacji należy skontaktować się bezpośrednio recepcją Hotelu. Zasady dotyczące przedpłaty i anulowania rezerwacji różnią się w zależności od wybranej oferty.

1. Niniejsze warunki anulowania rezerwacji mają zastosowanie do ofert indywidualnych tj. w przypadku rezerwacji nie więcej niż 5 pokoi. Nie mają zastosowania do ofert grupowych.

Stawka bezwrotna ze śniadaniem: Państwa karta kredytowa zostanie obciążona w momencie dokonania rezerwacji za wszystkie zarezerwowane noclegi, bez możliwości zwrotu.

Stawka standardowa ze śniadaniem: Bezpłatne  odwołanie rezerwacji jest możliwe na 3 dni przed datą przyjazdu.  Bezpłatna anulacja dla rezerwacji dokonanych na 3 lub mniej dni przed przyjazdem jest możliwa do godziny 18.00 w dniu przyjazdu. W przypadku niewykorzystania  rezerwacji lub anulacji po wyznaczonym terminie, zostaną Państwo obciążeni kosztami pierwszej doby, a pozostała rezerwacja zostanie automatycznie anulowana.

Hotel zastrzega sobie prawo dokonania pre-autoryzacji Państwa karty kredytowej przed przyjazdem.

2. W przypadku rezerwacji powyżej 5 pokoi, warunki bezpłatnej anulacji i przedpłaty za rezerwację będą ustalone indywidualnie. W tym celu prosimy o bezpośredni kontakt z recepcją hotelu.

IV. REKLAMACJE

Wszelkie reklamacje dotyczące pobytu w Hotelu należy zgłaszać niezwłocznie, nie później niż w terminie do 14 dni od opuszczenia Hotelu drogą mailową.

V. DANE OSOBOWE

Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych wprowadzone dane będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji rezerwacji. Administratorem danych jest – Holding Liwa Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.

VI. UMOWA

Informacje zamieszczone na stronie internetowej www.copernicus.hotel.com.pl nie stanowią oferty zawarcia umowy w myśl przepisów Kodeksu Cywilnego. Holding Liwa Sp. z o.o. nie odpowiada za zniekształcenia przedstawionych informacji, spowodowane błędami lub awariami systemu informatycznego.

Korzystając z serwisu zgadzasz się na korzystanie z plików cookie. więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close