WARUNKI REZERWACJI

I. REZERWACJA

1. Warunkiem dokonania rezerwacji jest podanie szczegółów Państwa numeru karty kredytowej i akceptacja warunków .

2. Pokój w Hotelu wynajmowany jest na doby.

3. Jeśli gość nie określił czasu pobytu wynajmując pokój, przyjmuje się, że pokój został wynajęty na jedną dobę.

4. Doba hotelowa rozpoczyna się o godz. 14:00, a kończy o godz. 13:00 następnego dnia.

5. Płatność za pobyt następuje w momencie dokonania rezerwacji w przypadku rezerwacji bezzwrotnej. W przypadku rezerwacji standardowej płatność za pobyt następuje w momencie wymeldowania z hotelu.

6. Wszystkie ceny podane na stronie zawierają podatek Vat.

7. Dzieci w każdym wieku są mile widziane.

Dzieci do lat 3 – pobyt bezpłatny, na łóżeczku niemowlęcym (wyłącznie w pokojach typu lux oraz apartamentach).

Dzieci od 4 – 18 lat –  dodatkowa opłata w wysokości 150 PLN za os./noc, na dodatkowym łóżku (wyłącznie w pokojach typu lux oraz apartamentach).

Maksymalna liczba dodatkowych łóżek / łóżeczek niemowlęcych w pokoju to 2, dostępne są jedynie na życzenie.

8. Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.

II. FORMY ZAPŁATY

Akceptujemy następujące karty płatnicze:

Visa, MasterCard, American Express, Maestro.

III. ANULOWANIE REZERWACJI

W celu anulowania lub zmiany dokonanej rezerwacji należy skontaktować się bezpośrednio recepcją Hotelu. Zasady dotyczące przedpłaty i anulowania rezerwacji różnią się w zależności od wybranej oferty.

1. Niniejsze warunki anulowania rezerwacji mają zastosowanie do ofert indywidualnych tj. w przypadku rezerwacji nie więcej niż 5 pokoi. Nie mają zastosowania do ofert grupowych.

Stawka bezwrotna ze śniadaniem: Państwa karta kredytowa zostanie obciążona w momencie dokonania rezerwacji za wszystkie zarezerwowane noclegi, bez możliwości zwrotu.

Stawka standardowa ze śniadaniem: Bezpłatne  odwołanie rezerwacji jest możliwe na 3 dni przed datą przyjazdu.  Bezpłatna anulacja dla rezerwacji dokonanych na 3 lub mniej dni przed przyjazdem jest możliwa do godziny 18.00 w dniu przyjazdu. W przypadku niewykorzystania  rezerwacji lub anulacji po wyznaczonym terminie, zostaną Państwo obciążeni kosztami pierwszej doby, a pozostała rezerwacja zostanie automatycznie anulowana.

Hotel zastrzega sobie prawo dokonania pre-autoryzacji Państwa karty kredytowej przed przyjazdem.

2. W przypadku rezerwacji powyżej 5 pokoi, warunki bezpłatnej anulacji i przedpłaty za rezerwację będą ustalone indywidualnie. W tym celu prosimy o bezpośredni kontakt z recepcją hotelu.

IV. REKLAMACJE

Wszelkie reklamacje dotyczące pobytu w Hotelu należy zgłaszać niezwłocznie, nie później niż w terminie do 14 dni od opuszczenia Hotelu drogą mailową.

V. DANE OSOBOWE

Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych wprowadzone dane będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji rezerwacji. Administratorem danych jest – Holding Liwa Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.

VI. UMOWA

Informacje zamieszczone na stronie internetowej www.copernicus.hotel.com.pl nie stanowią oferty zawarcia umowy w myśl przepisów Kodeksu Cywilnego. Holding Liwa Sp. z o.o. nie odpowiada za zniekształcenia przedstawionych informacji, spowodowane błędami lub awariami systemu informatycznego.